ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a https://feda.hu/ weboldal és a Feeder Adventures applikáció használatával, a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban kérdése merül fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alább megadott elérhetőségen!

Szolgáltató (Vállalkozás) adatai

1. A jelen ÁSZF-ben használt fogalmak

Felek: Szolgáltató és az oldalt látogató személy együttesen 

Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül

Ügyfél; Felhasználó: a szolgáltatás által biztosított informatikai rendszert, webes támogatást használja

Panasz: olyan kérelem, amely egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányul, és elintézése nem tartozik más - így különösen bírósági, közigazgatási - eljárás hatálya alá. A panasz javaslatot is tartalmazhat.

Szolgáltatás: termék, ingatlan vagy vagyoni értékű jog értékesítésén kívül minden olyan - ellenszolgáltatás fejében végzett - tevékenység, amely a megrendelő, illetve megbízó igényének kielégítésére valamely eredmény létrehozását, teljesítmény nyújtását vagy más magatartás tanúsítását foglalja magában

Békéltető testület: tartós alapon létrejött, a fogyasztói jogviták alternatív vitarendezési eljárás keretében történő rendezésével foglalkozó szervezet, amelyet az e törvényben meghatározott szerv (személy) nyilvántartásba vett

Szolgáltatási díj: a szolgáltatásért fizetendő ellenszolgáltatás.

2. Az ÁSZF hatálya, elfogadása

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt (mint ÜgyfélFelhasználó) és bennünket (mint Szolgáltató) illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a fizetési feltételeket és a felelősségi szabályokat. 

A szerződés nyelve, a szerződés formája

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződés nyelve a magyar nyelv.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Szolgáltató nem iktatja. A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak. Szerződő Fél egyrészt természetes személy lehet, aki betöltötte a 18. életévét, másrészt egyéni vállalkozás, gazdasági társaság és egyéb szervezet, aki / amely a szolgáltatást igénybe kívánja venni az általa üzemeltetett horgászvíz tekintetében.

Általános szerződési feltételek

Szolgáltatásunk igénybevételének szabályai az alábbiakban kerülnek összefoglalásra.

Szolgáltatás lényege röviden

A szolgáltató horgászversenyeket szervező, kedvezmény rendszert biztosító szoftveres platformot kínál, ami lehetőséget biztosít a horgászoknak, hogy megtalálják igényeiknek megfelelő magyarországi versenyeket. 

Ennek keretében a felhasználók versenyekre regisztrálhatnak, eredményekhez férnek hozzá, statisztikát és értékelést kapnak a rendszertől. Az applikáció használata révén pontokat kaphatnak, melyek beválthatók kedvezményes vásárlásra az erre nyitott üzletekben.

A szolgáltatások regisztráció nélkül is láthatók a Felhasználók számára, de egyes funkciók elérése regisztrációhoz és díjfizetéshez kötött. 

Az Ügyfeleknek / felhasználóknak a Szolgáltatóval kötött szerződése (jelen ÁSZF) kifejezetten arra irányul, hogy a fenti cél megvalósulását, a szolgáltatások eléréséhez és egyéb jogi kötelezettség teljesítéséhez (pl. panaszkezelés, számlázás) felületet és hátteret biztosítson. 

A szerződés létrejötte, a szolgáltatás elérhetősége

A szerződés a regisztrált Ügyfél részéről a https://feda.hu/ weboldalon található Regisztráció kitöltésével és elküldésével, valamint ezzel egyidejűleg az ott található Adatkezelési tájékoztató és a jelen ÁSZF elfogadásával jön létre. Az „elfogadás” a weboldali jelölő négyzetek bejelölésével történik, melyet a rendszer rögzít és tárol: mindkét bejelölés elengedhetetlen feltétele az érvényes regisztrációnak, ill. a jelen szerződés létrejöttének.

Jelen Szerződési feltételek elfogadásával Ön kijelenti és szavatol a következőkért:

Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a jelen szerződési feltételeket bármikor megváltoztassa. Jelen ÁSZF módosítása esetén, a frissített feltételeket haladéktalanul közzéteszi a weboldal Általános Szerződési Feltételek felületén. A módosított ÁSZF a közzététel napját követő nap nulla órától lép hatályba. 

A módosított ÁSZF a hatályba lépését követően regisztrálókra érvényes feltételeket tartalmazza. Nincs befolyással a már regisztrált, a Szolgáltató által visszajelzett és a megfelelő szolgáltatási díjat megfizető Felhasználókra. Amennyiben egy Felhasználó az előfizetését megszakítja (pl. azzal, hogy nem fizeti az aktuális díjat, és ezért a Szolgáltatásra való jogosultságát elveszíti), később újra folytathatja azt, de az újabb időszakra már a megváltozott feltételek lesznek érvényesek az ő számára is. 

3. Regisztráció, díjfizetés

A regisztrációs űrlap elküldésével a rendszer azonnali e-mail visszajelzést küld a megadott e-mail címre és a cím megerősítését kéri. A jóváhagyott profillal bejelentkezve már minden funkció elérhető a regisztráció napját követő 30 napos próbaidőszak alatt, díjmentesen. 

A próbaidőszak lejártát követően a Felhasználó dönthet úgy, hogy nem kívánja megfizetni a szolgáltatás használati díját. Ebben az esetben a szolgáltatási /hozzáférési kör leszűkül számára az ingyenesen elérhető körre. 

Amennyiben úgy dönt, hogy megfizeti a szolgáltatás díját, akkor az ehhez szükséges adatok megadását követően lesz rá lehetősége. A rendszer minden további hónapban a díjat automatikusa vonja a Felhasználó bankszámlájáról mindaddig, míg a Felhasználó ezt meg nem tiltja vagy jelzi a szerződés felmondását. Ezt követően a Felhasználó a továbbiakban az ingyenes használathoz kapcsolódó – szűkített körű – szolgáltatást veheti igénybe.

A Szolgáltató a díjfizetésről és e szerződés létrejöttéről azonnal, de legfeljebb 48 órán belül visszajelzést küld (e-mailben) a Felhasználó részére. A Szolgáltató általi késedelmes visszaigazolás mentesíti a Felhasználót az ajánlati kötöttség, valamint a szerződéskötési kötelezettségek alól. Ebben az esetben a Felek egyöntetű döntését követően, újbóli, weboldali regisztrációra és annak 48 órán belüli szolgáltatói visszaigazolására van szükség a szerződéskötéshez. 

A Regisztráció mindenképpen személyes adatok kezelésével is jár. Erre vonatkozó tájékoztatást Szolgáltató mindenkor biztosítja a weboldalon elérhető Adatkezelési tájékoztató által. 

A verseny-nevezés, felhasználói feltételek, előnyök

Díjfizetés: 

Az előfizetés havidíjas: a havidíj a regisztrációt követő 30 napos próbaidőt követő napon indul, amennyiben ezt a Felhasználó elfogadja. Számára a díjfizetés hófordulója minden hónapban ez a nap lesz, így a következő havi díjak esedékessége ehhez kapcsolódik.  Amennyiben adott hónapban nincs olyan naptári nap (pl. februárban), akkor az ezt követő első nap lesz a hóforduló napja. 


Abban az esetben, ha adott hónapban a Szolgáltató nem tudja levonni a következő havi díjat, erről jelzést küld a Felhasználó részére. Amennyiben ez a jelzés a díjfizetés tekintetében bármely okból eredménytelennek bizonyul, akkor a szolgáltatás átkerül a díjfizetés nélküli, szűkített elérési körbe. A díjfizetés újra indításának nincs akadálya, amennyiben ezt a Felhasználó kezdeményezi. Ebben az esetben próbaidőszak már nem illeti meg, a hóforduló napja megegyezik az első díjfizetési nappal, az előzőekben jelzett kivétel alkalmazása mellett.

Adatok tárolása

Szolgáltató a szolgáltatási körében keletkező minden adatot saját szerverén tárol és azt nem adja ki harmadik fél részére. 

Valamennyi beérkezett díjról Szolgáltató számlát állít ki és küld e-mailben a Felhasználó részére, az általa megadott e-mail címre. Amennyiben a megadott e-mail cím rossz (pl. elírás miatt) és Felhasználó azt három napon belül nem kapta meg, jelezze ezt Szolgáltató részére! Szolgáltató a javított e-mail címre haladéktalanul ismét elküldi a számlát. A számlának ebből eredően késedelmes megkapásához kapcsolódó – pl., ha ez a Felhasználó számára valamilyen problémát okoz - minden felelősség a Felhasználó terheli.

Kivétel a díjfizetési kötelezettség alól: Szolgáltató saját üzleti megfontolása alapján, bármikor meghatározhat díjmentes próbaidőszakot a Szolgáltatást megkezdő új Ügyfelek/Felhasználók számára. Erre vonatkozóan minden esetben tájékoztatást ad a weboldalon mindaddig, amíg ezt elérhetőként meghirdeti. Szolgáltató szabadon dönthet úgy, hogy ez egy állandó (folyamatosan elérhető) belépési akció vagy csak rövidebb-hosszabb ideig tart. Ugyanakkor nincs kötelezettsége semmilyen akciós/próba időszak meghirdetésére vonatkozóan. 

A szolgáltatási díj összege:

A Szolgáltató előzetes értesítés nélkül a Szolgáltatás díja változtatásának jogát fenntartja. Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy az informatikai rendszer hibájából eredően nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért.

Az aktuálisan érvényes szolgáltatási díjat Szolgáltató mindenkor közzéteszi a weboldalán. Nyilvánvalóan hibás díj (például akciós időszak nélküli vagy nulla forintos, díj téves megjelenítése) esetén a Szolgáltató felajánlja a Szolgáltatás valós díjon történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában az Ügyfél eldöntheti, hogy igénybe veszi azt vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül eláll a szerződéstől.

Amennyiben Szolgáltató és az Ügyfél között a hibás áron létrejött a szolgáltatás igénybevételére irányuló szerződés, Szolgáltató a szerződést felmondhatja, illetve megtámadhatja, amennyiben a valós áron nem tud megállapodni az Ügyféllel.  

További szabályok: 

A jelen ÁSZF révén létrejött megállapodás elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá is tartozhat, amennyiben a Felhasználó fogyasztónak minősül. Ilyen esetben a Szolgáltató szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.  

Külföldi Felhasználó (Ügyfél) esetén: 

4. A szolgáltatás használatához kapcsolódó személyes adatokról

A jelentkezés folyamán az Ön által (mint Felhasználó) megadott személyes adatokat a Szolgáltató mindaddig kezelni fogja, amíg Ön a szolgáltatást igénybe veszi, ill. ennek befejezését (értsd: a szerződés teljesítését) követő öt évig, valamint addig, amíg a díjfizetéshez kapcsolódó számviteli jogszabály ezt előírja számára (a jelenleg hatályos szabályok alapján 8 évig). 

A Szolgáltatás igénybevételéhez kapcsolódó személyes adatok kezelésének jogalapja a regisztráció beküldésekor a Felhasználó által megadott adatkezelési hozzájárulás (GDPR 6. cikk (1) bek. a. pont szerint), míg az igénybevétel további, teljes folyamatában a jelen Szerződés teljesítése (GDPR 6. cikk, (1) bek. b. pont alapján). A szerződéses kapcsolat fenntartása érdekében a felek közötti legalább az e-mail (de jó esetben a telefonos elérhetőség is) fennmaradása elengedhetetlen.

Szolgáltató a személyes adatokat véglegesen törli, amennyiben a regisztrált Felhasználó aktivitása megszűnik. A törlés időpontja ebben az esetben az utolsó felhasználói aktivitás napját követő 24 hónap vége. A törlés nem terjedhet ki azon személyes adatokra, melyek a szerződés teljesítése vagy a jogszabályi megfelelés teljesítését akadályozná vagy ellehetetlenítené.

Szolgáltató az adatkezeléséről Adatkezelési tájékoztatót tesz közzé a weboldalon és kéri, hogy ezt minden Felhasználó (vagy a szolgáltatás iránt érdeklődő) személy figyelmesen tekintse át, mielőtt regisztrál.

A Szolgáltató által a regisztrációhoz és a Szolgáltatás igénybevételéhez kapcsolódóan kezelt személyes adatok köre:

Előfizetők:

5. A regisztráció és a Szolgáltatás igénybevételének általános feltételei

  1. Annak megerősítése, hogy a regisztráló kívánó személy az ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató tartalmát ismeri és elfogadja (bejelölések a weboldalon).
  2. Szolgáltató a szerződéskötést e-mailben visszaigazolja, a  Felhasználó által megadott e-mail címre küldve. 
  3. A Felhasználó sem nyíltan, sem burkoltan nem használhatja a Szolgáltatást más weboldal, szolgáltatás és/vagy üzlet reklámozására, valamint különösen nem ajánlhat fel vagy reklámozhat szexuális szolgáltatást.
  4. Nem másolhatja le sem egészében, sem részben a weboldalon található információkat a jelen ÁSZF-ben lefektetettektől eltérő célból. A jelen ÁSZF letöltésének nincs akadálya.
  5. A Szolgáltatást igénybe vevő egyik Felhasználó sem küldhet körleveleket, spam-eket vagy egyéb, kéretlen e-mailt más Felhasználónak. Semmilyen módon nem adhatja át, ruházhatja át, oszthatja meg felhasználói jogosultságait és/vagy jogosíthat fel bármely harmadik személyt a szolgáltatás helyette történő használatára.
  6. Nem továbbíthat és/vagy tehet közzé és/vagy e-mailezhet más Felhasználó részére olyan információt, képet és/vagy más anyagot, amely pornográf, fajgyűlölő, sértegető, rágalmazó, zaklató, megbotránkoztató, fenyegető tartalmú, becsületsértő és/vagy trágár. Büntetőjogi felelőssége tudatában nyilatkozik, hogy a Szolgáltatás igénybevételének teljes időtartama alatt nem követ el a mindenkor hatályos Btk. szerint üldözendő bűncselekményt.
  7. Nem továbbíthat és/vagy tehet közzé és/vagy e-mailezhet más Felhasználónak olyan információt, képet és/vagy más anyagot, amely alkalmas arra, hogy mások politikai és/vagy vallási meggyőződését sértse, illetve amelynek birtoklása, közzététele, továbbítása jogszabályba ütközik.
  8. Nem tölthet fel a Szolgáltató vagy a Szolgáltatást igénybe vevő más Felhasználó részére olyan anyagokat, amelyek vírust tartalmaznak, vagy szerzői jogi védelem alá esnek.
  9. Nem használhat olyan berendezést, szoftvert vagy programot, melyek megkísérelnek beavatkozni a weboldal rendeltetésszerű használatába.
  10. A weboldali regisztrációs űrlap szabad szöveges részében tilos a közízlést sértő magatartás, a faji előítéletre való buzdítás vagy az ilyen eszmék népszerűsítése. Tilos egyéb oldalak, vagy a felhasználó saját oldalának, szolgáltatásának reklámozása. Tilos saját, vagy más különleges személyes adatainak megjelenítése. Tilos a más felhasználók felé folytatott személyes és célzott, sértegető kommunikáció.
  11. A Felhasználónak tilos többszörös jelentkezést létrehoznia a Szolgáltató megtévesztése céljából.
  12. Amennyiben a Felhasználó a fenti szabályok bármelyikét megsérti, úgy Szolgáltatónak jogában áll a Szolgáltatáshoz való hozzáférés zárolására, a Szolgáltatásból való kizárásra akár részben, akár egészben, időszakosan vagy véglegesen, kártérítés vagy bármely visszafizetés nélkül, az esetleges büntető- és/vagy polgári jogi következmények mellett.

6. A Szolgáltatás használata során lehetséges jogsértések és a felelősség

Szolgáltató törekszik a szolgáltatás folyamatos és hibamentes üzemeltetésére, ugyanakkor kizárja a felelősségét a szolgáltatás – rajta kívül álló okból bekövetkező - hibás vagy nem rendeltetésszerű működéséből eredő bármely következmény vonatkozásában. Így különösen a Szolgáltatás üzemelésében beálló kimaradás, a használattal összefüggésben történő számítógép-meghibásodás, valamint tőle független személyek által megvalósított, információs rendszerek biztonságát sértő magatartások esetén.

7. A jelen Szerződés megszűnése, az elállás joga

  1. A Szolgáltatást igény bevevő Ügyfél tudomásul veszi, hogy az ÁSZF (lásd. 1-8. pontban foglaltak bármelyike) megszegése esetén a regisztráció törlésre, az érvényes szerződése felmondásra kerülhet. A Szolgáltató kizárja a felelősséget minden, esetlegesen abból eredő kárért, ha az Ügyfél a jelen ÁSZF feltételeibe ütköző magatartása vagy jogszabály megsértése miatt e szerződés a Szolgáltató által felmondásra került.
  1. Az előfizető Ügyfél jogában áll a szerződést a Szolgáltatás igénybevételét követően felmondani, de ehhez kapcsolódóan, a már folyamatban lévő időszakra vonatkozó havidíj visszatérítés nem illeti meg.
  1. Szolgáltatónak nem áll jogában a megkezdett Szolgáltatást egyoldalúan felmondani. Ez alól kizárólag a Felhasználó szándékos szerződésszegése jelent kivételt a fentebb (első sorban, de nem kizárólag a 7.-8. pontban) rögzített feltételek megsértése esetén. A szerződés e pont szerinti felmondása esetén a Szolgáltatót megilleti az adott Ügyfél által megfizetett szolgáltatási díj teljes összege.

Fogyasztót (természetes személy Ügyfelet) elállási jog illet meg.

  1. Ha az Felhasználó (aki egyben fogyasztó) elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek útján a Szolgáltató részére. Ebből a célból Ügyfél felhasználhatja a jelen ÁSZF mellékletében található elállási nyilatkozat mintát is. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
  2. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 1. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
  3. Mindkét esetben a Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja az Ügyfél elállási nyilatkozatának megérkezését.
  4. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Ügyfél az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

8. Panaszkezelés

A szolgáltatás során esetlegesen felmerülő panaszát az Ügyfél a jelen ÁSZF-ben rögzített elérhetőségek valamelyikén teheti meg. A Panaszkezelésünk minden esetben térítésmentes.

a. Szóbeli panasz

A szóbeli (telefon közölt) panaszt Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben a panaszkezelés módjával a panaszos nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy a panaszról Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, és annak tartalmát egyezteti a panaszossal. A jegyzőkönyv másolati példányát átadja részére. A panaszt - annak beérkezését követően – a Szolgáltató megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30 napon belül, indokolással ellátott választ küld.

b. Írásbeli panasz

Békéltető testületi jogorvoslat


Amennyiben a panasz teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, vagy a panaszos bármilyen fogyasztói panaszt kíván benyújtani, úgy a területileg illetékes járási kormányhivatalhoz fordulhat. Erről bővebb információ az alábbi linken érhető el: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/budapest/megye/panasz-munkacsoport 

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van a lakhelye szerinti békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Békéltető testület neve

Békéltető testület székhelye, címe:

Illetékességi terület

Budapesti Békéltető Testület

Budapest
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Inzelt Éva VeronikaHonlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Budapest

Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Pécs
Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bércesi Ferenc
Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu
kerelem@baranyabekeltetes.hu

Baranya vármegye,

Somogy vármegye

Tolna vármegye

Borsod-Abaúj-Zemplén
Vármegyei Békéltető Testület

Miskolc
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek);
501-871 (folyamatban lévő ügyek)
Elnök: Dr. Tulipán Péter
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye,

Heves vármegye,

Nógrád vármegye

Csongrád-Csanád Vármegyei
Békéltető Testület

Szeged
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Békés vármegye,
⁠Bács-Kiskun vármegye,
⁠Csongrád-Csanád vármegye

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Székesfehérvár
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu

Fejér vármegye,
⁠Komarom-Esztergom vármegye,
⁠Veszprém vármegye

Győr-Moson-Sopron Vármegyei
Békéltető Testület

Győr
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-217
Elnök: Dr. Bagoly Beáta
Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Győr-Moson-Sopron vármegye,

Vas vármegye,
⁠Zala vármegye

Hajdú-Bihar Vármegyei
Békéltető Testület

Debrecen
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok vármegye,
⁠Hajdú-Bihar vármegye,
⁠Szabolcs-Szatmár vármegye

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Budapest
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszáma: +36 1 792 7881
Elnök: Dr. Koncz Pál
Honlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu;
www.panaszrendezes.hu
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Pest vármegye

 

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltetői testületi eljárásban, egyezség hiányában a tanács az ügy érdemében

a)  kötelezést tartalmazó határozatot hoz, ha

aa) a kérelem megalapozott, és a vállalkozás – a békéltető testületnél vagy a kamaránál nyilvántartott, illetve kereskedelmi kommunikációjában közölt – a 36/C. § szerinti általános alávetési nyilatkozatában, az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a döntés meghozataláig nyilatkozatában a békéltető testület döntését magára nézve kötelezőként elismerte, vagy

ab) a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a kétszázezer forintot, vagy

b) ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott, azonban a vállalkozás az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem ismeri el, illetve, ha a tanács döntésének elismeréséről egyáltalán nem nyilatkozott.

A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a Fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

A Szolgáltató a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles Fgytv-ben meghatározott tartalommal, az ott említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles legalább online részt venni a meghallgatáson.


Amennyiben a Fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a Fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

9. Egyéb rendelkezések, szerzői jogok

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatás bármely tartalmi elemét bármikor előzetes figyelmeztetés nélkül módosítsa vagy megszüntesse, azok megjelenését, tartalmát, működését megváltoztassa, azon hirdetést, saját szolgáltatásait bemutató vagy egyéb tartalmat helyezzen el.

A Szolgáltatás működtetése és üzemeltetése az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései alapján történik.

A Szolgáltatás működésével kapcsolatos problémák az ügyfélszolgálatnak jelezhetők a fentebb megadott elérhetőségeken.

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok, elsődlegesen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. Törvény szabályai az irányadóak.

Budapest, 2025. december 22.

Feda Csali Kft.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

MELLÉKLET:

Elállási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa el a Szolgáltatóhoz)

Címzett: 

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi szolgáltatás igénybevételére vonatkozóan:Feeder Adventures”

Megrendelés időpontja /átvétel időpontja:
⁠Fogyasztó(k) neve:
⁠Fogyasztó(k) címe:
⁠A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag írásban történő értesítés esetén):
⁠Dátum: